Iskoristite moć digitalnog marketinga za svoj mali biznis

Mala i srednja preduzeća čine sve kako bi bila vidljiva svojim ciljnim kupcima za marketing budžet koji imaju, a koji je uvek ograničen i ne može da se meri sa marketing budžetima velikih kompanija.

Izbor malih i srednih komapnija treba u početku da bude digitalni marketing.

Digitalni marketing je oblast koja raste svakoga dana i širi svoj uticaj na korisnike modernih tehnologija.

Ako započinjanjete nov biznis, digitalni marketing vam može pomoći da se za vaš biznis čuje preko interneta.

Benefiti digitalnog marketinga

Grupa potencijalnih kupaca koje ste pronašli online predstavlja mnogo veću grupu od one koju biste targetirali lokalno. Koristeći digitalni marketing na pravi način možete prikazati svoje proizvode ili usluge globalno, ne samo onima koji se nalaze u vašem mestu ili nekoliko mesta pored ( ako to želite ).

Potrošači i komunikacija

Digitalizacija vam donosi direktnu komunikaciju sa potencijalnim korisnicima na globalnom nivou, možete saznati šta tačno žele i ponuditi im to. Kroz tu interakciju možete prikupiti dovoljno podataka o tome u kom pravcu biste mogli da širite posao kada dođe vreme.

Mobilni telefoni, tableti i kompjuteri su nam omogućili da kroz svakodnevan razgovor sa potrošačima, polako gradimo održiv i afirmisan brend.

Društvene mreže daju uvid u analitiku na osnovu koje možete izvući zanimljive podatke. Preko društvenih mreža možete istražiti šta potencijalni kupci žele i šta ih zanima.

Na komentare kupaca obavezno odgovorite kao i na sve poruke koje vam šalju putem društvenih mreža.

Kupci vas na društvenim mrežam ocenjuju a taj rejting je bitan deo digitalnog marketinga.

Komunikacija u biznisu je važna kako online, tako i offline!

Inovativni prikazi na mrežama, različiti lajk dugmići, gifovi, Instagram story sa raznim efektima i iskakalicama doprineli su tome da kompanije mogu živopisnije da opišu svoje ponude, tako da ako vaša poruka deluje interesantno i zanimljivo verovatno će neko od vaših pratilaca na društvenim mrežama kliknuti na vaš link i pogledati ponudu.

Vaša konkurencija je online

Kako bi vaš posao bio uspešan, morate obratiti pažnju na konkurenciju, šta rade i pokušati da naučite nešto od njih. Kada odlučite da bacite pogled na njihov rad, dobićete svoje ideje šta bi, a šta ne bi mogli iskoristiti za vaš biznis.

Koji god posao je u pitanju vaša konkurencija je već ostvarila web prisustvo.

kupci-digitalni-marketing

Pogledajte kakav sadržaj konkurencija postavlja, da li su to blog postovi, grafički elementi ili video zapisi. Kako konkurenti komuniciraju sa potrošačima i šta im pomaže da se izdvoje iz mase drugih firmi u istoj branši?

 Da li mislite da možete bolje?

Ne postoji biznis bez internet prisustva

U današnje vreme prvo što potrošač uradi jeste pretraga preko Google-a. Ako niste vidljivi na Google-u, potencijalni potrošač vas neće naće, ali će zato pronaći nekog ko nudi isto što i vi, jer vi ne postojite u tom trenutku, a njemu je usluga potrebna.

S druge strane, ako imate svoj sajt, ali se na Google pretrazi nalazite tek na drugoj ili trećoj strani, opet deluje kao da ne postojite. Morate se upoznati sa čarima SEO optimizacije i Google Ads-a jer je to neophodno za svaki mali biznis.

Digitalni marketing je jeftiniji od tradicionalnog marketinga, anketom je utvrđeno da je 28% dobrostojećih biznisa prešlo na digitalni marketing, jer je jeftiniji za skoro 40 % u odnosu na tradicionalni.

Ali, zapamtite, ako ga ne radite kako treba, obraćate se pogrešnoj ciljnoj grupi ili to radite preko pogrešnih digital marketing kanala, onda vaš digitalni marketing može da bude samo trošak i da ne donese nikakvu zaradu!

Usvojeno je opšte pravilo da ukoliko ne postojite na mreži, možda ne postojite uopšte i niste legitimni.

Ako planirate da započnete svoj biznis, obavezno naučite sve što možete o digitalnom marketingu, jer se sve vrti oko njega.

Digitalni marketing je taj koji vam ako ga dobro postavite donosi profit i legitimitet.

Možete početi od online obuka, od kojih vam možemo preporučiti Becklinko za SEO, Bit Media blog koji nudi savete za digitalni marketing vezano za oblasti SEO, Google Ads, društvene mreže ili dobro poznate online obuke na Udemy za oblast digitalnog marketinga koja vas zanima.

Svaki početak je težak i zahteva velika ulaganja truda i novca, a ulaganje u znanje je najisplatljivija investicija!

 

 

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

3 × 5 =