Kako napisati prodajni mejl

Skoro svaki dan pišemo mejlove. Kad treba napisati prodajni mejl i uputiti ga svojim kupcima postoje pravila kojih treba da se pridržavamo.  

Kako napisati prodajni mejl koji će privući pažnju? Prosečni primalac mejlova briše 48 odsto dnevnih poruka e-pošte koje primi. Vaš prodajni mejl treba da se izdvoji i podstakne primaoca da klikne na njega.

Pre pisanja prodajnog mejla, treba znati da je najbolji prodajni e-mail fokusiran na potrebe kupca.

Pravila prodajnog mejla

Pišite zanimljive naslove. 35% primalaca e-pošte otvori e-poštu jer ih je privukao naslov. Napišite naslov koji privlači pažnju. Glavni pokretači kod ljudi su strah od gubitka i kritike. Iskoristite taj podatak.

Nišite dobar uvod. Iznesite neke statističke podatke, proverene činjenice itd.

Mejl treba da bude kratak. Jedno istraživanje kaže da su „e-poruke između 50 i 125 reči imale najbolje stope odgovora, malo iznad 50%.“ Obrišite suvišne reči, a obavezno poštapalice. Napišite mejl razumljivim jezikom za kupce. Ne koristite stručne izraze ukoliko ne morate.

Izbegavajte da pišete o svojoj kompaniji. Primalac e-pošte želi znati šta možete učiniti za njega, a ne o tome kako ste divni vi i vaša kompanija.

Uključite jasan poziv na akciju ili CTA.  Ako želite da vas kupac pozove na telefon, to i napišite. Ako želite da vam odgovori mejlom ili da klikne na sajt, to takođe, napišite. Ne dozvolite da vam mejl ostane bez CTA na kraju. Prodajni mejl mora da ima CTA ili call to action.

Morate znati šta prodajete i morate znati vrednost te ponude. Vrednost treba istaći u prodajnom mejlu ili ponuditi specijalan popust koji će ostvariti svi oni koji su zaiteresovani za njega klikom da dugme na dnu mejla.

Česte greške koje treba izbegavati u pisanju prodajnog mejla

Greška bi bila da svima šaljete iste mejlove. Mejlovi treba da budu personalizovani, a ne šablonski.

Pogrešno ste napisali ime osobe. Dešava se.

Šaljete preko 100 mejlova sa poslovnog ili privatnog mejla a ne preko email provajdera.

Neki od email provajdera su mailchimp.com, mailerliter.com i drugi. Preko mnogih može da se pošalje 1000 ili 2000 mejlova besplatno a nakon toga se usluga slanja mejla na veliki broj adresa naplaćuje.

Nema ograničenja. Ponudu koju dajete kupcima putem prodajnog mejla treba ograničiti vremenski ili na određene proizvode.

Primer prodajnog mejla

Poštovana Ana,

Da li ste zainteresovani da uštedite 20% za kupovinu srebrnog nakita?

U ponudi su:

– Srebrna narukvica sa poludragim kamenjem;

– Biserna ogrlica;

– Srebrne minđuše;

– Srebrni privesci za lančić.

Sav naš nakit je unikatan i zadovoljstvo nam je da vama kao našem kupcu ponudimo cenu sa 20% popusta na gore navedene komade nakita. Posebnu ponudu nakita koji smo spremili za vas možete videti na našem sajtu ( ovde napisati link ).

Podaci za kontakt su dole navedeni i rado ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja.

Srdačan pozdrav,

Ime i prezime

Pozicija u firmi

Firma

Nadamo se da će vam ovi saveti za pisanje prodajnog mejla biti od koristi. Srećno.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

4 × one =