Primenite storytelling u svom poslovanju

Storytelling je predstavlja veoma moćnu veštinu koja ako se efektno implementira može poboljšati poslovanje stvaranjem jake marketing strategije, poboljšanja lojalnosti klijenata i naravno povećanja profita.

Počnimo od početka da pojasnimo šta je storytelling.

Šta je storytelling?

Storytelling predstavlja interaktivnu umetnost korišćenja reči i akcija kako bismo otkrili elemente i slike određene priče u cilju ohrabrenja mašte slušaoca.

Storytelling predstavlja narativ na obostrano zadovoljstvo. Povratna informacija od slušaoca je za pripovedača od suštinske važnosti, jer je poenta storytellinga da pokrene na akciju.

Konkretno, poslovni storytelling klijentu daje neoborivi dokaz i razlog zašto baš od njega treba da kupi određeni proizvod. Danas, jednostavno nije dovoljno da imate proizvod ili uslugu koja ima svoje tržište. Potrebno je uvučete potencijalne klijente u vašu priču, objasnite svoj proizvod ili usluge kroz priče, priče koje prodaju.

Storytelling na vašem sajtu i odeljak „O nama“

Vaša poslovna priča treba da bude privlačna.

Prvo i jedno od najbitnijih pitanja je „Ko je vaša ciljna grupa, kome se obraćate?“

Kada ovo definišete lako možete da nastavite sa oblikovanjem sadržaja koji ćete plasirati vašoj publici, a za vaš brend je bitno da ispričate priču. Ko su ljudi koji čine vaš posao takvim kakav jeste i šta oni pokušavaju da postignu?

Dozvolite ljudima da osete određenu vrstu prisnosti, kao da vas poznaju lično.

Autentičnost

Budite autentični, to je ključna osobina koja će vam doneti veliki broj novih klijenata.

Nemojte preuveličavati osobine vašeg brenda, jer ljudi će uvideti to pre ili kasnije. Storytelling treba da ubedi potpunog stranca da postane vaš klijent.

Prazne priče, naduvane osobine onoga što radite ili možete da dostavite vašim klijentima će ih samo odvratiti od vas i poslati konkurenciji.

Napišite priču o svom brendu ili svom proizvodu koja će da se ureže u sećanje.

Koristite storytelling samo tamo gde je neophodan. Ako imate sajt na kome prodajte odeću, vaše kupce će zanimati samo koliko košta trenerka koju prodajte na primer i da li ima odgovarajuća boja i veličina. Tu storytelling nije potreban.

„O nama“

Odeljak „O nama“ posećuju svi oni koji žele da znaju o kakvom brendu je reč, ko stoji iza njega, zašto ste baš vi bolji od konkurencije i šta je to što vas izdvaja iz mase firmi koja se bavi istim poslom kao i vi.

Pokušajte da stvorite emocionalnu vezu sa vašim klijentima. Napišite koja su vas to iskustva dovela na mesto gde ste sada, kako ste se izborili za svoje mesto u poslovnom svetu.

Pričanje  vaše poslovne priče vašeg  nikada ne prestaje, svakoga dana se ispisuje, kako vaš brend bude rastao tako će i priča biti slikovitija, stabilnija iskoristite storytelling kako biste privukli i zadržali klijente.

Upotrebite storytelling i na društvenim mrežama, ali pazite da ne pređete granicu i umesto kupaca koje želite da pridobijete putem društvenih mreža, vaš post ili reklama postane viralna zato što ste pokušali da se bavite storytellingom…

Storytelling je umetnost pripovedanja, tako da ako želite da ga primenite u svom poslovanju, angažujte profesionalca koji će pomoći da se na ovaj način istakne vaš brend.

 

 

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

12 − eight =