Recenzije na Internetu su važne za biznis

Lak i brz pristup internetu uveliko je promenio način na koji ljudi kupuju danas.

Od mobilnih telefona do zdravstvenih usluga, retko ko danas na slepo donese odluku o kupovini.

Prvo što se uradi, ode se na Google i Facebook potraže se proizvodi ili usluge koje želimo da kupimo, zatim pročitamo online recenzije u vezi sa tim proizvodima i uslugama i samom firmom koja ih prodaje.

Procenjuje se da 90% kupaca pročita bar jednu onlajn recenziju pre nego što se odluči na online kupovinu.

Ono što je još važnije, 94% kupaca je reklo da su ih negativni komentari odvratili od kupovine.

To znači da bez obzira na industriju, pozitivne recenzije daju nekoliko ključnih prednosti, zbog čega postaju ključni deo brendiranja.

Recenzije kao društveni dokaz

Verovatnije je da ćemo obaviti kupovinu ako se drugi oko nas slažu da je to dobra odluka. Danas su online recenzije izraz društvenog dokaza i imaju uticaj na prodaju.

Kada je vaš sajt dobro rangiran na Google-u, algoritmi i ljudi imaju tendenciju da vide vaš sajt kao autoritet u vašoj industriji. Što je sajt bolje pozicioniran, ima više online recenzija.

Recenzije grade vaš brend

Mnogi kupci ne veruju preduzećima koja imaju ocene ispod četiri zvezdice. Kompanije sa boljim prosečnim rejtingom imaju veći promet i prodaju.

Dobar glas daleko se čuje

Veoma dobre (ili loše) recenzije se brzo šire Internetom.

Kad ljudi imaju da kažu dobre stvari, to će i učiniti ali preko Interneta. Kad nisu zadovoljni, svoje nezadovoljstvo će isto tako podeliti sa drugima preko Interneta.

Recenzije podstiču druge ljude da kupe

Proaktivan brend je onaj koji je vidljiv na Internetu i koji podstiče kupce da o brendu pišu kroz recenzije na Internetu. Društvene mreže su sjajno mesto za ostavljanje recenzija, kao i Google.

Skoro dve trećine kupaca smatra da su online recenzije bitan deo procesa donošenja odluka o kupovini. Krenite od sebe. Kad želite nešto da kupite, prvo odete na Google i kucate: komentari, forum i sl i svakako pročitate online recenzije. Tako razmišljaju i vaši kupci.

Ako podstaknete svoje kupce da ostave pozitivne recenzije o vašoj kompaniji ili proizvodu i usluzi na Internetu, veća je verovatnoća da će se vaš brend pokazati među prvim rezultatima Internet pretrage kada kupci donose odluku o kupovini.

Recenzije imaju uticaj na prodaju

Postoji sve veći broj analitičkih podataka koji dokazuju da pregledi online recenzija dovode do povećanja prihoda.

Brendovi na koje se gleda pozitivno imaju bolju prodaju od onih koji imaju dosta loših online recenzija.

Način na koji plasirate svoj brend na Internetu je važan, kao što je važno da ljudi pričaju pozitivno o vašem brendu.

Podsticanjem pozitivnih online recenzija o vašem brendu, možete poboljšati svoj marketing na Internetu i ugled svog brenda.

 

 

 

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

5 × three =